yoğun bir günde antrenman yapmak

YOĞUN BİR GÜNE ANTRENMANI NASIL SIĞDIRABİLİRSİN?

Nov 5, 2021 | FITNESS

Yoğunluğun spor yapmana engel olmasın! İşte dolu bir gününde bile antrenman yapabilmen için dört ipucu!

Yoğun programına tam bir antrenmanı sığdırmakta zorlanıyor musun? Bazen, özellikle de akşamların hızlı geçtiği bu mevsimde, egzersize öncelik vermek için gün içinde yeterli zaman yokmuş gibi hissedebilirsin. Önerilen egzersiz miktarı günde 30 dakika, ancak bunu yapmak için zaman bulmak bazen işin en zor kısmı gibi görünebilir. Üretkenliğini ve zindeliğini en üst düzeye çıkarırken, gününün kesintiye uğramasını en aza indireceğin önerilerimize bir göz atabilirsin.

İşe Gidip Gelişini Antrenmana Dönüştür

yoğun bir günde antrenman yapmak

İşine yeterince yakın yaşıyorsan, toplu taşıma veya araba kullanmadan, ofise bisikletle gidip gelmeyi düşünebilirsin. Böylece gününü boşa harcamadan tam bir antrenman yapmak için mükemmel bir fırsat yakalamış olacaksın. Bisiklet, bacaklarındaki kas gruplarını güçlendiren ve kardiyovasküler gücünü artıran harika bir egzersizdir. Eğer yol bisiklet için uygun değilse, koşarak veya yürüyerek gitmek de vücudunu çalıştırmanın harika yollarıdır. Toplu taşıma kullanmak durumundaysan birkaç durak önce inmeyi ve ofise oradan yürümeyi deneyebilirsin.

İşe Gitmeden Önce Antrenman Yap

yoğun bir günde antrenman yapmak

Erken kalkan yol alır! İster bir grup dersine katıl, ister kulüpte veya evde egzersiz yap, alarmını biraz daha erkene kurarak kahvaltı etmeden önce antrenman yapabilirsin.

Öğle Aranda Spor Yapmayı Dene

yoğun bir günde antrenman yapmak

Sadece vücut ağırlığını kullanarak yapabileceği bir sürü egzersiz vardır. Bu egzersizlerle ilgili en güzel şey, bunları istediğin zaman, istediğin yerde yapabilmendir. Bu egzersizler için ne uzun bir süre ayırmana ne de herhangi bir ekipmana ihtiyacın var. Molandan en iyi şekilde yararlan ve birkaç egzersizi bu saat diliminde yapmayı dene. Öğle tatilinde egzersiz yapmak hem kan akışını hızlandırır hem de öğleden sonra kendini yenilenmiş ve daha üretken hissetmeni sağlar.

Yoğun bir günde tam bir antrenman yapabilmenin anahtarı, günün doğru saatleri için doğru egzersizleri seçmektir. İşe gidip gelirken kardiyovasküler egzersizi aradan çıkarabilir, bazı ağırlık çalışmalarını programına sığdırmak için daha erken uyanabilir ve öğle yemeği molanı bazı daha kolay ve ekipman gerektirmeyen egzersizler yapmak için kullanabilirsin. Unutma, herhangi bir antrenman hiç antrenman yapmamaktan iyidir!

Bir Grup Dersine Katıl veya Bir Eğitmen ile Çalış

yoğun bir günde antrenman yapmak

MACFit’in üyelerine sunduğu çeşitli grup derslerinden birine katılabilirsin. Ders boyunca antrenör tarafından yönlendirildiğin için senin önceden plan yapmana gerek kalmayacak. Ya da bir kişisel eğitmenden randevu alabilir ve tamamen ihtiyaçlarına uygun antrenmanı onun uzmanlığı eşliğinde yapabilirsin.