partnerli karın egzersizi

ARKADAŞINLA BİRLİKTE YAPABİLECEĞİN KARIN ANTRENMANI

Jan 28, 2022 | FITNESS

Karın egzersizlerini arkadaşınla beraber yap, antrenmanın verimini ve eğlencesini ikiye katla!

Neden karın egzersizlerini bir antrenman partnerinle yapmayı düşünmüyorsun? Karın kaslarını bir arkadaşınla birlikte çalıştırmak antremanını çok daha yüksek yoğunluklu ve eğlenceli bir rutine dönüştürecek!

İkili Bisiklet

Dizlerin 90 derece bükülü olacak şekilde yere yat. Partnerinin de her iki ayağı havada olmalı ve ayaklarınızın tabanları birbirine tamamen temas etmeli. Eller başın yanlarında durmalı. Partnerlerden biri, bir bacağını diğer partnere doğru uzatırken diğer partner de aynısını ters tarafla yapmalı. Yani her iki partnerin de bir bacağı uzatılmış ve diğer bükülmüş olmalı. Bu noktada ikiniz de gövdenizi hafifçe döndürün bir dirseğinizi diğer tarafın bükülü olan dizine yaklaştırın. Ardından diğer bacağı büküp öbürünü uzatın ve diğer dirseği bükülü dize doğru getirin. Bacaklarınızı hareket ettirirken sabit bir ritim geliştirdiğinizde hareketten tam verim alabilirsiniz. Bunu 60 saniyelik 3 set şeklinde yapabilirsiniz.

partnerli karın egzersizi

Çak Bir Beşlik Mekik

Dizlerin bükülü ve ayakların yerde olacak şekilde uzan. Partnerinin ayak parmakları seninkilerle temas halinde olmalı. Elleriniz başınızın arkasına hafifçe dokunacak şekilde, her ikiniz de gövdenizi tam bir mekik için kaldırın. Mekiğin en üst seviyesinde partnerinize beşlik çakın veya parmaklarına dokunun. Sabit bir ritim geliştirmeli ve böylece partnerinizle aynı hızda inip kalkmalısınız. Bunu 12-20 saniye boyunca ve 3 set tekrar şeklinde yapabilirsiniz.

partnerli karın egzersizi

Sağlık Topu Pası

Bir önceki hareketle aynı başlangıç ​​pozisyonunu alın, ancak bu kez biriniz iki eliyle göğsünde bir sağlık topu tutsun. İkiniz de yukarı ulaştığınızda, topu tutan kişi diğerine pas versin. Her tekrarda topu değiştirerek diziyi tekrarlayın. Bu egzersizi de 12-20 saniye boyunca ve 3 set tekrar şeklinde yapabilirsiniz.

partnerli karın egzersizi

Sağlık Topu ile Russian Twist

Başlamak için her ikinizin de dizleri hafifçe bükülü, ayakları bitişik, topukları yerde olsun. Sırt sırta vererek oturma pozisyonu alın, her ikiniz de başlarınız neredeyse birbirine değecek şekilde yaklaşık 45 derece geriye yaslanmalısınız. Bir kişi sağlık topunu iki eliyle göğsünde tutarak başlayacak, sonra sağa dönecek ve topu almak için sola dönen partnerine pas vermek için uzanacak. Daha sonra topu tutan kişi, gövdesini sağa doğru döndürecek ve böylece topu tekrar değiştirmek için aynı tarafta buluşacaksınız. Bunu 60 saniyelik 3 set şeklinde yapabilirsiniz.