ofiste sağlıklı beslenme

OFİSTE ABUR CUBURA GEÇİT VERME

Jan 28, 2020 | BESLENME

Ofis masasında elin sürekli abur cubura gidiyorsa bir de bu sağlıklı atıştırmalıkları dene!

Belki de kilo alma riskiyle en fazla karşı karşıya geldiğin yer ofis. Ne de olsa haftanın büyük bir kısmını orada geçiriyorsun ve kimi zaman stresten, kimi zaman duygusal açlıktan kimi zaman ise aynı ortamı paylaştığın iş arkadaşlarınla sosyalleşmek adına istemeden de olsa abur cubura yönelebiliyorsun.

ofiste sağlıklı beslenme

Elbette uzun saatler kaldığın ofiste bir şeyler atıştırman doğal ve hatta gerekli. Ancak bunların sağlıklı seçenekler olmasına çok dikkat etmelisin. Ayrıca sağlıklı besinler de olsalar tükettiğin porsiyonların büyüklüğü de çok önemli.

İşte seni karbonhidrat, şeker ve yağ zengini besinlerden uzak tutacak, kan şekeri dengeni bozmayacak atıştırmalıklar…

  • Bir küçük kutu yoğurt ve yeşil elma
  • Bir elma, bir avuç badem veya fındık
  • Şekersiz sütlü kahve ile 4-5 adet kuru kayısı
  • Birkaç adet kepekli grisini ya da bir dilim tam buğday ekmeği ve bir dilim süzme peynir
  • Bir kase yoğurt ve iki kaşık yulaf ezmesi
  • Bir su bardağı kefir ile iki avuç kadar çiğ badem, fındık veya 2 adet ceviz
  • Limon suyu soslu havuç ve salatalık çubukları 

ofiste sağlıklı beslenme