Gücüne Güç Katacak Kahvaltılar

Pratik, sağlıklı ve lezzetli bu kahvaltılarla güne mükemmel bir başlangıç yapmaya hazır mısın?

Kabul edelim bazı sabahlar kahvaltıyı bir kase dolusu mısır gevreği ya da bir granola bar ile geçiştirmek istiyoruz. Ama bu her zaman böyle olmak zorunda değil! Sabah koşuşturmacasında hem sağlıklı hem de hızlı hazırlayabileceğin kahvaltı seçenekleri arıyorsan bu yazımız tam sana göre.

Fıstık ezmesi, muz ve chia tohumlu tost

İhtiyacın olan malzemeler bir dilim kızarmış tost ekmeği, dilimlenmiş yarım muz, şekersiz fıstık ezmesi ve biraz chia tohumu. Hem kısa sürede hazırlayabileceğin bir seçenek hem de sütten alabileceğin kalsiyumun 6 kat fazlasını içeriyor.

 

Kinoalı meyve salatası

Güne hafif bir başlangıç yapmak istiyorsan bir kase dolusu meysim meyveleri ve bir yemek kaşığı kinoa senin için iyi bir tercih olabilir. Bir tatlı kaşığı bal ekleyerek kahvaltını tatlandırabilirsin.

Avokado ve yumurtalı tost

İki ince dilim tam buğday unu ekmeğini avocado ezmesi ve yumurta ile tüketebilirsin. Bu kahvaltının seni uzun süre tok tutacağından emin ol. Tostunu karabiberle tatlandırmak da iyi bir seçenek olabilir.

Kırmızı meyveli smoothie

İşte senin için kolay ve lezzetli bir tarif. Ahududu, çilek, yaban mersini gibi donmuş kırmızı meyveler ile süzme yoğurdu, süt, meyve suyu, Hindistan cevizi suyu gibi tercih edeceğin herhangi bir sıvı besinle karıştırıp sağlıklı ve doyurucu bir kahvaltı hazırlayabilirsin.

Fıstık ezmeli muzlu smoothie

Acele etmen gereken günlerde en pratik kahvaltılardan biri smoothie. Fıstık ezmesi, muz, yoğurt, soya sütü veya normal süt ile biraz buzu karıştır. İşte bu kadar!

Muz ve fıstık ezmeli chia puding

İhtiyacın olan malzemeler chia tohumu, bir muz ve fıstık ezmesi. Bu dengeli öğünü akşamdan hazırlayıp ertesi gün kahvaltı dahil, gün içinde dilediğin zaman tüketebilirsin.