HAYALİNDEKI BİKİNİ VÜCUDU İÇİN 5 İPUCU

Yaz geldi ve tüm kadınlar bikininin içinde iyi görünmek istiyor. Senin de böyle bir amacın varsa sana özel bazı tavsiyelerimiz olacak. Şimdi SPF 30 güneş koruyucunu hazırla, karbonhidratlardan uzak dur ve kısa sürede sonuç verecek spor rutinine başla. Hem de hemen!

Kaslarına Şekil Ver

Kaslarını ne kadar şekillendirebilirsen, bikininin içinde o kadar iyi görünürsün. Burpee ve Crunch bu konuda çok işine yarayacak. Her bir tekrar 45 saniye olacak şekilde 4 tekrar yapman ideal.

Hareketlerinin Süresini Uzat

Özellikle sırt bölgeni şekillendirmek için hareketlerini 45-60 saniye bandında gerçekleştir. Önemli olan çok tekrar yapman değil, her tekrarında kaslarını iyi çalıştırdığından emin olman.

Kardiyo Yapmayı Unutma

Kardiyo kan akışını hızlandırıyor ve kaslarını gelişmeye hazır hale getiriyor. Isındıktan sonra yaptığın antrenmandan çok daha etkili bir sonuç alacaksın.

Zıpla

Zıplamak hem her kasını çalıştırıyor hem de kardiyo niteliğinde bir aktivite olduğu için daha hızlı kalori yakmanı sağlıyor. 8 dakikalık bir süre içinde, 20 saniye boyunca zıplayabildiğin en yüksek seviyeye zıpla, 10 saniye dinlen.

HIIT Antrenmanları Tercih Et

Eğer kilo vermek istiyorsan yüksek tempo aralıklı kardiyo (HIIT) tam sana göre. HIIT yağ yakımında en efektif antrenmanlardan biri ve bacakları sıkılaştırmada da çok etkili. 16 dakika boyunca yapacağın HIIT antrenman ile bacaklarını şekillendirebilirsin. 30 saniye boyunca lunges yaparak başla. Bir dakika dinlendikten sonra bisiklet antrenmanına geç. 10 saniye antrenman yapıp 20 saniye dinlenerek 8 tekrar yap.